woensdag 20 januari 2010

Dance Moves


Dansen is heel leuk. Dat is tenminste mijn persoonlijke mening. Ik houd nu eenmaal van dansen.

Daarom was ik aangenaam verrast toen ik in de boekhandel het boek De beste dance moves ter wereld van Matt Pagett aantrof. Met behulp van duidelijke tekeningen staan er allerlei dance moves in beschreven, zoals de danspassen van Michael Jackson en MC Hammer en verder moves uit allerlei soorten dansen (disco, funk, rock 'n roll, break dance etc.)

Hoe duidelijk de beschrijvingen ook zijn, om goed te weten hoe een move gaat, moet je toch echt een keer gezien hebben hoe iemand het uitvoert. Gelukkig is er tegenwoordig Youtube, en ik denk dat veel moves daar wel op te vinden moeten zijn.

Omdat ik het boek niet kon laten liggen, heb ik het gekocht. Ik heb veel zin de dance moves uit te proberen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten